Tuesday, July 28, 2009

Late Again...

Arrgghh... arini aku n anis lmbt smpi ofis lg.. ni sumer eksiden nye pasal.. aku kuar umah kul 7.00, nk masuk kesas jer da jem truk gler.. dr pandan indah nk ker pandan perdana jer da sejam sangkut.. rupe2nyer de eksiden kt pandan perdana.. lane tengah lak tu.. biler aku lalu jer tmpt kejadian, aku nmpk ade satu moto yg xla seteruk maner pon hancurnye, cam org jatuh motor bese2 tuh, bile aku jalan dpn skit, aku nmpk ade satu mayat da tebaring kt tgh2 jalan n da ditutup ngan plastik putih.. atas perut mayat tu ade hp n kunci moto.. ish... ish.. tp aku x nmpk pun de kesan darah or serpihan2 kena langgar ker.. mgkin sebab ari ujan, so x nmpk sgt kut.. pg2 da ilang nyawa.. so kepada yg bwk moto, berhati hatilah anda di jalan raya... akhirnyer aku smpi ofis kul 8.12.. haha...

0 comments:

 
Copyright © 2009 fhazriel All rights reserved. Powered by Blogger
Blogger Template by Anshul